[O1] Rozrusznik czy może coś z alternatorem?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • moto-mario
    Drive
    • 2009
    • 60

    [O1] Rozrusznik czy może coś z alternatorem?

    Pierwsze mycie w tym roku i kwiatki wyskoczyły, konkretnie pojawiły sie szaro brązowe plamy na chromowanej listwie tylnej klapy, ten typ tak ma czy cos sie z nimi dzieje? :x
  • oziemi
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 399

    #2
    [O1] Rozrusznik czy może coś z alternatorem?

    Witam, dziś wieczorem wracając do domu zauważyłem, że zegary świecą j nie tak jasno jak zawsze mimo ustawienia jasności na max. Zauważyłem też, że światła nie świecą pełną siłą, tylko tak jakby lampy były mocno zabrudzone. Myślę sobie brakuje prądu a aku w miarę świeży. Dojechałem do domu i siedzę w chwilę w aucie , myśląc że może na jałowym trochę się doładuje, a tu po chwili zapala się kontrolka ASR i świeci cały czas. Zgasiłem silnik. Zapalam ponownie i ledwo ledwo obrócił ale zapalił. Odziwo teraz oświetlenie deski miało jasność taką jak trzeba, światła też dobrze świeciły, kontrolka zgasła. Gaszę ponownie. Zapalam i zapalił ok. Znowu gaszę i teraz ponownie odpalił z trudem :roll: Dodatkowo pojawił się delikatny jakby szelest przy gaszeniu. Dodam też, że od dłuższego czasu słychać podczas rozruchu chwilowy szum, jakby niecofający bendix. I teraz pytanie czy mogła pojść cewka rozrusznika, czy to problemy z alternatorem.
    Elegance
    ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
    -------------------------------------------

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      naj prosciej bedzie jak na poczatek sprawdzisz jakie masz ładownie do tego wystarczy najtanszy miernik. morze byc jeszcze tak ze regulator nie zwsze działa poprawnie i wtedy masz słabsze ładowanie i oczywiscie swiatła
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • robekcool
        RS
        • 2009
        • 2041
        • Octavia II (1Z3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        sprzęgiełko aku sprawdź
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz

        • tryton
          Elegance
          • 2008
          • 935

          #5
          sprzęgiełko aku sprawdź
          raczej alternatora .

          Komentarz

          • tomus7
            RS
            • 2010
            • 1896
            • Peugeot

            #6
            Moim skromnym zdaniem do sprawdzenia
            1. ładowanie alternatora
            2. AKU
            3. stan połączen pomiędzy alternatorem i AKU
            4. bendiks w rozruszniku
            ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
            http://www.bunkry.pl/pl/index.html
            a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
            http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
            Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              tryton, oczywiście ops:
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • czyzyk64
                Elegance
                • 2008
                • 866

                #8
                oziemi, a napinacz paska wielorolkowego skacze?

                Komentarz

                • MartinezTychy
                  Drive
                  • 2010
                  • 80

                  #9
                  oziemi,
                  Poddaje się regulator napięcia,najlepiej będzie jak sprawdzisz stan szczotek będziesz mieć odpowiedz.
                  pozdrawiam.
                  Skoda Fabia Combi jeżdzi i trąbi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  Komentarz

                  • oziemi
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 399

                    #10
                    Dziękuje wszystkim za rady. Przyczyną okazał się przerwany przewód idący do regulatora napięcia. Temat do zamknięcia.
                    Elegance
                    ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
                    -------------------------------------------

                    Komentarz

                    • tomus7
                      RS
                      • 2010
                      • 1896
                      • Peugeot

                      #11
                      Zamieszczone przez oziemi
                      Dziękuje wszystkim za rady. Przyczyną okazał się przerwany przewód idący do regulatora napięcia. Temat do zamknięcia.
                      A nie mówiłem!!!!!!!!!!!!!
                      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                      Komentarz

                      Pracuję...